Naravna učna okolja v Veliki Britaniji

19. november 2017

V začetku novembra je v angleškem Warringtonu potekalo tretje srečanje partnerjev projekta Naravna okolja spodbujajo učenje in razvoj otrok s posebnimi potrebami. Eden od namenov obiska je bil spoznati uporabo naravnih učnih okoljih v dveh partnerskih šolah za otroke s posebnimi potrebami Bluebell Park School in Green Lane Community Special School.

 

 

Povabilo vrtcem in šolam k pristopu v Mrežo gozdnih vrtcev in šol Slovenije

25. september 2017

Spoštovani!

Prijazno vas vabimo, da se pridružite Mreži gozdnih vrtcev in šol Slovenije. Če vam je všeč pristop, ki temelji na gozdni pedagogiki, in ga v vašem vrtcu ali šoli tudi izvajate, vas vabimo, da podpišete Pristopno izjavo in se pridružite naši mreži, ki deluje neformalno že zadnjih 10 let. Z Mrežo gozdnih vrtcev in šol Slovenije upravlja Inštitut za gozdno pedagogiko in ima podporo pri Zavodu RS za šolstvo. Prijavnici za šole in vrtce najdete na povezavi.

 

Prijavnica za vrtce

Prijavnice za šole

 

Za vse informacije smo na voljo:

Natalija; tel.: 031 670 034 ali natalija.gyorek@kks-kamnik.si

Mija; tel.: 041 992 144 ali mija.bokal@gmail.com

 

 

 

Določevalni ključki že na voljo

24. avgust 2017

Inštitut za gozdno pedagogiko je za šolsko leto 2017/18 izdal 2 določevalna ključka:

1. DREVESNE IN GRMOVNE VRSTE 

2. ŽIVALI GOZDA IN TRAVNIKA/ BARVE NARAVE

 

PO OBISKU GOZDA JE V RAZREDU ZASPAL

15. december 2016

Otroci s posebnimi potrebami. Včasih je ta pojem prav prijazen, saj je nemogoče poiskati druge, bolj prijazne izraze za motnjo avtističnega spektra, težko gibalno oviranost, motnje senzorne integracije ali mogoče kar motnje v duševnem razvoju. Otroci s posebnimi potrebami so med nami, kjer v domačem kraju vsak dan obiskujejo šolo. Njihove torbe, peresnice in zvezki so prav tako pisani, kot pri vseh otrocih. Na oblačilih se zrcalijo junaki otroštva: dinozavri, princese, Hello Kitty, Winksice, Spidermani. Dan v šoli se ne razlikuje od vsakdanje rutine v vseh šolah, še malica je enaka. Včasih jim bolj tekne, včasih manj.

WHEN NOT ONLY TREES ARE GROW IN THE FOREST, BUT SO DO ALL OF US

6. december 2016

Children with special needs. So different from their healthy peers that I still find it difficult to grasp. They do not complain about the long paths leading through the forest; they smile all the way. They do not complain about school or demanding homework. They are not afraid of challenges and enjoy life even though it has not spared them. They are contagious and quickly adopt you, so you have no choice but to like them from the first moment you meet them. I am already looking forward to all of our future meetings in the forest. 

KO V GOZDU NE RASTEJO SAMO DREVESA, AMPAK MI VSI

30. november 2016

Otroci s posebnimi potrebami. Tako drugačni od zdravih sovrstnikov, da še zdaj težko dojamem. Ne pritožujejo se čez dolge poti, ki vodijo v gozd, vseskozi nasmejani. Ne pritožujejo se čez šolo ali težke naloge. Ne bojijo se izzivov in radi imajo življenje, četudi jim to ne prizanaša. Nalezljivi so, hitro te posvojijo, tako, da jih moraš imeti rad, že od prvega trenutka srečanja. Že zdaj se veselim vseh naših prihodnjih gozdnih srečanj. 

Na seminarju za pedagoge o izjemnem vplivu gozda na razvoj otroških možganov

19. oktober 2016

»Gozdna pedagogika postaja vse bolj priljubljen način vzgoje in poučevanja v slovenskih šolah in vrtcih, kar dokazuje tudi polna zasedenost seminarja Gremo mi v gozd,« pravi Natalija Györek, pobudnica in organizatorica že devetega tovrstnega seminarja, ki je bil izveden v okviru kamniškega Inštituta za gozdno pedagogiko v torek, 18. oktobra, na Zgornji Beli pri Preddvoru. 60 pedagoških delavcev iz različnih slovenskih krajev je pridobilo nova znanja in praktične ideje za igro in učenje otrok v gozdu. 

Razpis za šole za otroke s posebnimi potrebami

28. september 2016

Več informacij o vsebini razpisa NARAVNA OKOLJA SPODBUJAJO UČENJE IN RAZVOJ OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI najdete na povezavi.

 

 

Naravna okolja spodbujajo učenje in razvoj otrok s posebnimi potrebami

28. september 2016

Z začetkom šolskega leta 2016/17 smo pričeli z izvajanjem Erasmus+projekta: NARAVNA OKOLJA SPODBUJAJO UČENJE IN RAZVOJ OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI. 


 

|< <<  1 2 3 4  >> >|