Prenos učnih vsebin v odprto učno okolje-gozd

Zgornji naslov prispevka je v vrtcu Ciciban vodilo strokovnim delavkam pri delu že tretje leto. Sama ga pri svojem delu veliko uporabljam, ker menim, da otroci največ spoznajo in pridobijo, če sami pridejo do informacij, če izkusijo in okusijo informacije, če se gibajo, ter da je okolje največja učilnica. Četrtkovo dopoldne, smo tako naš jutranji krog prestavili na gozdno igrišče. S seboj smo odnesli blazinice za sedenje. Najprej smo izkoristili velikost prostora v gozdu in v krogu izvedli pihalne vaje (za razvoj govornih sposobnosti), nato smo se posedli ter poslušali zvoke iz narave ter jih poizkušali določiti, zatem smo poslušali še pravljico o Veverici Lepljivki, se pogovorili o prebrani vsebini, o gozdnih živalih ter o tem, kako se pripravljajo živali na zimo. Pred odhodom v vrtec smo tam pojedli tudi sadno dopoldansko malico. Otroci so dogajanje ves čas komentirali: všeč mi je, še kdaj bi lahko šli, lepo je bilo,... Otroške izjave povedo vse!     Fotografije si lahko ogledate na  povezavi.                                                                        Maja Toplak Primc